+359 42 952927
МЕНЮ

Pекламация и връщане


Дата:20.11.2017

Pекламация

Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка). Прикачете стоковата разписка, която сте получили с доставката на стоките или номер на поръчката Ви към листа с описанието на дефекта. Съветваме Ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 42 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока. Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и стоковата разписка.


Изпратете ни пратката до получател ЕТ Багира-Добромир Борисов; Astratex.bg; бул.България 44; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.). Запазете товарителницата, с която ни изпращате дефектната стока, защото в случай, че рекламацията Ви е одобрена, с нея ще можем да Ви възстановим сумата за доставката до нас. Молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 42 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да ни уведомите за транспортните Ви разходи по нея.

FAQ

Колко време е гаранцията за закупените стоки?
Предоставяме 24-месечна гаранция за всички стоки, която започва в деня на получаване на пратката. Като продавач ние носим отговорност за всички дефекти, които стоката има при поемането от купувача или които се появяват по време на гаранционния период. Гаранцията не покрива дефекти, причинени от небрежно или неправилно използване, или механични повреди. Следователно, когато перете и почиствате продуктите, спазвайте символите за пране, посочени от производителя на етикета.
Как да заявя рекламация?
За да заявите рекламация, молим първо да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240. Стандартно трябва да ни изпратите стоките до посочения адрес за връщане. Винаги прилагайте описание на дефекта, попълнен протокол за рекламация и контакт с Вас. Разглеждаме своевременно всяка рекламация и клиентът бива уведомяван за нейното протичане. Разходите за връщане на стоката до нас първоначално се плащат от клиента. При приемане на рекламацията Ви, ние ще Ви възстановим тази сума за връщането след като ни представите товарителницата и касовата бележка към нея. В случай, че искате замяна на дефектния продукт с друга стока, ние ще Ви изпратим новата пратка БЕЗПЛАТНО.
Къде мога да разбера на какъв етап е моята жалба?
Ще разгледаме рекламацията Ви в рамките на 30 дни след получаване на пратката в склада ни и ще Ви информираме по имейл за напредъка й. Ако искате да разберете състоянието на Вашата рекламация или имате съмнения дали пратката Ви е пристигнала при нас, свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240.
Стоките ми са дефектни, но вече са изпрани. Мога ли все пак да подам рекламация?
Да, можете. Оплакванията се отнасят до всички дефекти, които откриете през 24-месечния гаранционен период и не са свързани с неправилна употреба и неправилна поддръжка.